torsdag 14 maj 2009

Hej kära blogg läsare
Hoppas att allt är bra med er här är allt bra. Bella e på jakt efter en bal klänning, å Ellinore har tävlat lydnad med Kaxen. 9,5 på platsen 7 på fritt följ 5 på inkallning med ställande 8,5 på apporteringen å 0 på hoppet Kaxen tyckte inte att han behövde hoppa tillbaka, du e duktig då Ellinore. Lilla Greif han växer å har det bra här på kollot igår så fick han föja med till Brukshunds klubben de va kul. Han e en härlig kille som väldigt framåt och mycket social jag tror inte att det fanns någon som han inte skulle fram till å hälsa på, andra hundar va det inte heller något problem med han stod mitt på grusplan å titta å skällde kom å lek med mig. När vi kom hem så fick han träffa ena grann hunden en lapsohapso blandning i början va Kalle lite grinig men sen så gick det bra. Känner att jag saknar min Solo sino men han gör så fina framsteg med Ankie å Morten å vi e så glada. Sätter in en bild på Greif å en på Ållie Pållie som älskar skum
Ha det gott mina vänner
Carro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar